بدو خنده
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بدو خنده
نوشته شده در پنج شنبه 20 آذر 1393
بازدید : 54
نویسنده : AmirHossein22

فرض کنید قیمت پراید 20 میلیون تومان
وزن پراید حدودا 870 کیلوگرم
در نتیجه پراید کیلویی 23 هزار تومان!!!
پسته کیلو 60 هزار تومان!
پس نتیجه میگیریم که پسته از پراید گرونتره :|

 

 

 

 

 

ﺗﻮ ﺍﯾﺴﺘﮕﺎﻩ ﺍﻭﺗﻮﺑﻮﺱ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻨﺎﺭ ﯾﻪ
ﺩﺧﺘﺮﻩ ..
ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺧﺎﻧﻮﻡ ..
ﮔﻔﺖ : ﺩﺭﺩ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ، ﺯﻫﺮ ﻣﺎﺭ
ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ، ﮐﻮﻓﺖ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ |:
ﺁﺩﻡ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺍﺯﺩﺳﺖ ﺷﻤﺎ ﭘﺴﺮﺍ ﺁﺭﺍﻣﺶ
ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ |:
ﻣﻨﻢ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﮕﻔﺘﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪ ﺑﺮﻩ
ﺑﺎ ﻣﻐﺰ ﺍﻭﻣﺪ ﺗﻮ ﺯﻣﯿﻦ |:
ﺧﺪﺍ ﺷﺎﻫﺪﻩ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﮕﻢ ﺑﻬﺶ
ﺧﺎﻧﻢ ﺑﻨﺪ ﮐﻔﺸﺖ ﺑﺎﺯﻩ ﺧﻮﺩﺵ
ﻧﺨﻮﺍﺱ |: |:

 

 

 

من بچه بودم آرزو داشتم مادر بزرگم بزاره دستگیره چرخ خیاطیش رو یه دور بچرخونم
یه همچین آدمی قانعی بودم من :|
وقتی هم نوبتم میشد با چنان سرعتی می چرخوندمش
که اگه به یک توربینه برق وصل میشد
برق یک روستا رو تامین می کرد :))))

 

 

 

 

عمه ی توماس ادیسون مجددا در بیانیه ای به مردم شریف ایران اعلام کرد
توماس فقط برق را اختراع کرده است لطفا به خاطر قبضش ما را مورد عنایت قرار ندهید 
والاااااااا چه کاریه!!!!!..

 

 

 

 

یارو اومده آدرس میپرسه یه ساعت توضیح دادم “سمت راست فلان جا
خدافظی کرد رفت سمت چپ

 

 

 

 

هی مِخه بیه روش نِمِشه..
هی مِخه بیه نِمتِنه..
هی میه باز نمدونوم بِره چی نمیه..
هم مِخه بیه زورش تموم مره نمیه..
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
حکایت بارندگی های اخیر در مشهد

 

 

 

 

10 تا دانشمند زن نام ببرید؟
10 
تا مخترع زن نام ببرید؟
10 
تا فیلسوف زن نام... ببرید؟
10 
تا شاعر زن نام ببرید؟
لطفا جواب بدید !!!!
نه خدایی جواب بدید آخه هرچی بشر پیشرفت کرده که زحمت پسر جماعت بوده خداییش چه خدمتی کردید برای بشریت؟؟؟
دیدین جوابی ندارین
قیافه دختر خانوما بعد از خوندن این مطلب :|
قیافه دختر خانوما اندکی بعد از خوندن این مطلب :o
قیافه دختر خانوما چند دقیقه بعد از خوندن این مطلب :(

 

 

 

قابل توجه خانوماااااااااا....
خانم میان سالی سکته قلبی کرد و سریعاً به بیمارستان منتقل شد.

وقتی زیر تیغ جراح بود عملاً مرگ را تجربه کرد.

زمانیکه بی هوش بود فرشته ای را دید

از فرشته پرسید: آیا زمان مردنم فرا رسیده است؟

فرشته پاسخ داد: نه، تو ۴۳ سال و ۲ ماه و ۸ روز دیگر فرصت خواهی شد.

بعد از به هوش آمدن خانم تصمیم گرفت که در بیمارستان باقی بماند.

چون به زندگی بیشتر امیدوار شده بود، چند عمل زیبایی انجام داد.

جراحی پلاستیک، لیپساکشن، جراحی بینی، جراحی ابرو و … 

او حتی رنگ موی خود را تغییر داد.

خلاصه از یک خانم میان سال به یک خانم جوان تبدیل شد!

بعد از آخرین جراحی او از بیمارستان مرخص شد.

وقتی برای عزیمت به خانه داشت از خیابان عبور می کرد،

با یک آمبولانس تصادف کرد و مرد!!!

وقتی با فرشته مرگ روبرو شد بهش گفت: من فکر کردم که گفتی ۴۰ سال و اندی بعد مرگ من فرا می رسه؟ چرا من رو از جلوی آمبولانس نکشیدی کنار؟

چرا من مردم؟

فرشته پاسخ داد؛

وااااااااای ببخشید، شمائیید وقتی داشتی از خیابون رد می شدی  نشناختمت !!!

 

 

 

 

ديشب نشستيم پاي ماهواره سريال عاشقانه ميبينيم. زن داداشم (كه نوعروسم هستبرگشته با عشوه به داداشم ميگه: مهرداد، اگه چي بشه تو منو ميبري طلاق ميدي؟

داداشم خيلي جدي برگشته ميگه:

اگه سكه برگرده به همون 300تومن!!

 

 

 

 

رفتم پسته بخرم میگه کیلویی 62000. میگم رادیو گفت کیلویی 30000 تومن میگه خب برو از همون رادیو بخر !!!!  :O
اعصاب میمــونه ؟ :|  

 

 

 

 

کافیه تو یه رابطه ی عاشقانه باشی;
اونوقته که از زمین و آسمون بهت پیشنهادای دوستی میشه !
اما حالا اگه تنها باشی به مارمولک پیشنهاد بدی رد می کنه! :!!!!!!

 

 

 

 

پشه ی بیشعور
حداقل می‌خوای نیش بزنی یه جایی رو نیش بزن که ما بتونیم بخارونیم!!
آخه بین دو تا انگشت کوچیکای پا، جای نیش زدنه؟
خو عنتر! اصن اونجا خونی داره که میری نیش میزنی؟!!!
كصافط

 

 

 

 

یه روز غضنفر از کنار دریا رد میشه میبینه یکی تو آب داره داد میزنه کمک من شنا بلد نیستم غضنفر میگه خجالت بکش منم تنیس بلد نیستم حتماً الان باید داد بزنم همه بفهمن زشته

 

 

 

 

ﻣﺎﺷﺎ ﺍﻟﻪ ﺁﻗﺎﯾﻮﻥ ﺗﺎﺯﮔﯿﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺷﺪﻥ.. ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﻮ ﮐﻪ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﮑﻨﯽ!!!!
،ﻫﺮ ﺷﺒﮑﻪ ﺍﯼ ﻣﯿﺰﻧﯽ ،ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﺁﺷﭙﺰﯼ ﯾﺎﺩ ﻣﯿﺪﻩ..
ﺭﺍﺿﯿﻢ ﺍﺯﺗﻮﻥ ......
:)))

 

 

 

 

نیکلاس پنجم به نظر مردم بسیار اهمیت میداد پس قبل از به سلطنت رسیدنش اتخاباتی برگزار نمود که در آن پرسیده شده بود:
-1
  به سلطنت رسیدن نیکلاس پنجم ، بعله موافقم
  -2
به سلطنت نرسیدن نیکلاس پنجم،خیر مخالفم.
بدین ترتیب با 120 درصد آرا به سلطنت رسید.

 

 

 

نمی دونم چرا هر چی با (پ) شروع می شه با ارزش شده !
پول ، پسته ، پراید

 

 

 

 

ما عیدامسال فقط تخمه میذاریم و به هر مهمونی که به تخمه ها دست نزنه به قید قرعه یک عدد پسته میدهیم :)   

 

 

 

 

سوپری محلمون "پوست پسته" میفروشه کیلویی 10هزار تومن!
بابام ازش پرسید این دیگه چه صیغه ایه؟؟؟
میگه یکی اینکه قاطی پسته ها کنی بذاری جلو مهمون که زیاد نشون بده،
دوم اینکه یه بسته نمک بزارین بغل دستتو نمک بزنین و بمکین!
سوم اینکه بذاری جلو در خونه قاطی آشغالا که مردم فکرکنن پسته خوردین! :|
فکرخوبیه هاااااااااااااااااااااا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

زمانی بود اگه تلوزیون کسی تلتکست داشت انگار اینترنت 2 مگ نامحدود دستشه! رسما آدم حساب نمیکرد کسی رو  :))

 

 

 

از دیوانه ای پرسیدند چرا دیوانه شدی ؟

گفت: من یه زن گرفتم که یه دختر 18 ساله داشت, دختره زن بابام شد پس زن من مادر زن بابام شد, بابام داماد من شد , من شدم پدرزن پدرم! , دختر زنم پسر زایید که داداش من نوه زنم بود , پس نوه من هم بود , پس من پدربزرگ داداشم بودم زنم پسر زایید در نتیجه زن بابام, خواهر ناتنی پسرم شد و پسرم داداش من شد!!!

تو باشی دیوانه نمیشی؟

 

 

 

 

یه بار هم رفتم دست کشیدم رو آفتابه ازش یه غول اومد بیرون! بم گفت آرزو کنگفتم یه خونه میخوام ,گفت خب من اگه خونه داشتم تو آفتابه میخوابیدم؟

 

 

 

 

داداشم زد شیشه ادکلونو شیکوند با عجله میگه زود باش چند تا لباس بیار بکشیم روش حیفه :)))
تو کف مدیریت بحرانشم :|

 

 

 

 

تغییرات چهره در توالت !

>_<

o_°

o_0

O_O

^_^

 

 

 

 

تا حالا توجه کردین هيچ قنادي قند نميفروشه
هيچ عطاري عطر نميفروشه
قهوه خونه هام همه چي دارن جز قهوه

 

 

 

 

جديدترين ﻋﻠل ﻣﺮﮒ ﻭ ﻣﯿﺮ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ

ﺫﻭﻕ ﻣﺮﮒ - ﻋﻠﺖ : ﺭﻓﺎﻩ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺣﺪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﮔﺮﺍﻧﯿﻬﺎﯼ ﺍﺧﯿﺮ
ﺯﺧﻢ ﺑﺴﺘﺮ - ﻋﻠﺖ : ﮐﻨﺪﯼ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺁﺛﺎﺭ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭﯼ
ﭘﺎﺭﮔﯽ ﺭﻭﺩﻩ - ﻋﻠﺖ: ﺧﻨﺪﯾﺪﻥ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺣﺪ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺗﻤﺎﺷﺎﯼ ﺑﯿﺴﺖ ﻭ ﺳﯽ
ﺳﮑﺘﻪ ﻣﻐﺰﯼ - ﻋﻠﺖ : ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻗﯿﻤﺖ ﺍﺭﺯ ﺑﺮﺍﺳﺎﺱ قیمت بانک مرکزی 1226 تومان و ﻗﯿﻤﺖ ﺁﺯﺍﺩ ﺁﻥ
ﺗﻮﻣﻮﺭ ﻣﻐﺰﯼ - ﻋﻠﺖ :ﺗﻼﺵ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺭﮎ ﺟﺪﻭﻝ ﺁﻣﺎﺭﺗﻮﺭﻡ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ ﺑﺎﻧﮏ ﻣﺮﮐﺰﯼ
ﻣﻨﻨﮋﯾﺖ ﻣﺰﻣﻦ - ﺗﻼﺵ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﯾﺎﺭﺍﻧﻪ اسفند ﻣﺎﻩ ﺍﺯ ﻋﺎﺑﺮ ﺑﺎﻧﮏ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻭﺍﺭﯾﺰ
ﺩﻕ ﻣﺮﮒ - ﻏﺼﻪ ﺣﺎﺻﻞ ﺍﺯ ﺩﯾﺪﻥ ﻓﻘﺮ ﻭ ﺟﻨﺎﯾﺖ ﻭ ﺑﯿﮑﺎﺭﯼ در اروپا

 

 

 

 

با دوس دخترم داشتیم از خیابون رد میشدیم ، عینک دودی زده بود. گشت اومد گفت خانوم چه نسبتی با شما دارن؟
.
.
منم گفتم : خانوم نابینا هستن دارم از خیابون ردشون می کنم.
خخخخخ

 

 

 

 

ﺩﺭ ﺍﯾﺎﻡ ﻗﺪﯾﻢ ﯾﻪ ﮐﺸﺘﯽ ﺑﺎﺭﯼ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻧﺎﺧﺪﺍﯼ ﺷﺠﺎﻋﯽ ﺩﺍﺷﺖ.

یک ﺭﻭﺯ ﺩﺯﺩﺍﻥ ﺩﺭﯾﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﮐﺸﺘﯽ ﺣﻤﻠﻪ ﮐﺮﺩﻧﺪ

ﻧﺎﺧﺪﺍ ﮔﻔﺖ : ﺍﻭﻥ ﭘﯿﺮﺍﻫﻦ ﻗﺮﻣﺰ ﻣﻨﻮ ﺑﯿﺎﺭﯾﺪ،

ﭘﯿﺮﺍﻫﻦ ﺭﻭ ﭘﻮﺷﯿﺪ ﻭ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﻣﻠﻮﺍﻧﺎﻧﺶ ﻣﺮﺩﺍﻧﻪ ﺟﻨﮕﯿﺪ ﻭ ﺩﺯﺩﺍﻥ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﺭﯼ  ﺩﺍﺩ.

ﺍﺯ ﺍﻭ ﻓﻠﺴﻔﻪ ﭘﯿﺮﺍﻫﻦ ﻗﺮﻣﺰ ﺭﺍ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ.

ﮔﻔﺖ: ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻣﻦ ﺯﺧﻤﯽ ﺷﺪﻡ ﻭ ﺧﻮﻧﺮﯾﺰﯼ ﮐﺮﺩﻡ، ﺷﻤﺎ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪ

ﻭ ﺭﻭﺣﯿﻪ ﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻧﺪﻫﯿﺪ.

ﭼﻨﺪ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﻫﻢ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﻭ ﻫﺮ ﺑﺎﺭ ﺩﺯﺩﺍﻥ

ﺩﺭ ﻣﺼﺎﻑ ﺑﺎ ﮐﺎﭘﯿﺘﺎﻥ ﭘﯿﺮﺍﻫﻦ ﻗﺮﻣﺰ ﺷﮑﺴﺖ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﺩﻧﺪ.

یک ﺭﻭﺯ ﺩﯾﺪﻩ ﺑﺎﻥ ﮔﻔﺖ : ۱۰ ﺗﺎ ﮐﺸﺘﯽ ﺩﺯﺩﺍﻥ ﻫﻤﺰﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺣﻤﻠﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ.

ﻫﻤﻪ ﻭﺣﺸﺖ ﮐﺮﺩﻧﺪ یکی ﺩﻭﯾﺪ ﺗﺎ ﭘﯿﺮﺍﻫﻦ ﻗﺮﻣﺰ ﮐﺎﭘﯿﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﯿﺎﻭﺭﺩ.

ﮐﺎﭘﯿﺘﺎﻥ ﮔﻔﺖ: ﭘﯿﺮﺍﻫﻦ ﻗﺮﻣﺰ ﻻﺯﻡ ﻧﯿﺴﺖ، ﺍﻭﻥ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﻗﻬﻮﻩ ﺍﯼ ﻣﻨﻮ ﺑﯿﺎﺭﯾﺪ:))

 

 

 

 

آموزش طرف به پسرش در مورد پست کردن نامه بدون تمبر:

خب حواستو جمع کن  آدرس گیرنده رو بجای فرستنده بنویس

بندازش تو صندوق پست

اوقت پست میبینه تمبر نداره پس میفرسدش برا فرستنده !

 

 

 

 

غضنفر میره انجمن اهدای عضو

جو گیر میشه و همه رو تیک میزنه

بعد از مرگش

به خانواده اش یه شلوار کردی گشاد و یه مشت سبیل تحویل میدن !

 

 

 

 

یه ضرب المثل قدیمی چینی هستکه خیلی قدیمیه

کسی به اون صورت یادش نیست

حتی خود چینی هام فراموشش کردن

چه برسه به من که واستون بگم

اما خیلی اموزنده بوده !

 

 

 

 

یارو به امریکاییه میگه اسمت چیه ؟ میگه وات هستم . جیمز وات.

امریکاییه میگه تو اسمن چیه ؟ یارو میگه باس هستم . عب باس .

 

 

 

 

روباه به کلاغ : چه سری چه دمی، یه آواز بخون

کلاغ پیتزا زد زیر بغلش و گفت :

آن موقع که گولم زدی کلاس دوم بودم الان لیسانسم !

روباه میگه: میبینم پیر شدی پروبالت ریخته

کلاغ تا بالهاشو باز میکنه پز بده پیترا میفته !

روباهه پیتزا رو برمیداره میگه :

اوسگل اون موقع منم سرباز معلم بودم حالا استادم !

 

 

 

 

اس ام اس حیف نون به نامزدش برای تولد :

عزیزم تولدت مبارک

ایشالا تا آخر عمر زنده باشی !

 

 

 

 

در پی حفاری در آبادان باستان شناسان موفق

به کشف یک عینک ریبون سفالی میشوند

که متعلق به (کا) اول بوده است !

 

 

 

 

مریض بودم مامانم داشت داروهام رو میداد که داداش کوچیکم اومد گفت:

منم از اینا میخوام.

مامانم گفت:

الهی مامان بمیره برات.اینا پی پیه، فقط داداش باید بخوره

بچه هم گفت:اه اه رفت دنباله بازیش






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: